Jakość społeczności onetu.

Pamiętacie jak niedawno w wywiadzie z prezesem onet.pl padło jakieś stwierdzenie o wysokiej jakości treści w portalu? Dla mnie był to dowcip roku, ale co tam, są różne gusta, ale to, co dziś zobaczyłem czytając wiadomości, wywołało u mnie uśmiech na twarzy, lecz już nie z rozbawienia, ale raczej irytacji.

Oto sonda, jaką przeprowadzają redaktorzy onetu:

Jak widać, wybrałem Jasia Śmietanę i prawie wygrałem, bo pierwsze miejsce zajęło brak zainteresowania, czyli ostatni punkt, a to pozwala zachować choć trochę nadziei na jakieś przejawy mądrości w społeczności użytkowników tego portalu.

Krótki wpis pisany podczas przerwy w pracy, jeżeli kogoś interesuje tekst „Kim, do cholery, jest czuly wojtek?”, to zapraszam tutaj.

Dziś w nocy ilość wejść na ten blog przekroczyła 1000, ale szacuję, że jedynie 5% to wejścia celowe.

5 responses to “Jakość społeczności onetu.

  1. Jasiu rozbroił mnie tylko raz. Nazwał Jacques’a Villeneuve’a Żakiem Winowlewem 🙂

    Od jakiegoś czasu na onecie bywam sporadycznie, więc już nawet tych głupot nie czytuję. Cyklicznie pojawiają się na joemonster.org, tam z nimi obcuję.

  2. @harce niestety z panem, którego blog wymieniłeś kompletnie się nie zgadzam i to w wielu kwestiach, przykład który on przytoczył jest wg mnie błędny, bo nie przedstawia on zbyt wiele prawdy.

  3. przykład to znaczy ankieta czy komentarze „w ogólności”? mam przyjemność współadministrować serwis informacyjny i typ działalności który jest tam opisany przerabiałem ( http://harce.wordpress.com/2007/07/26/nagla-smierc-zmk ) i raczej zgadzam się z tym co napisał, zresztą „post scriptum” zawiera kolejny opart nie tylko na spostrzeżeniach tej osoby przykład – http://onlyverse.wordpress.com/2007/08/17/mnogosc-pisofilow-w-internecie-post-scriptum/

    z czym konkretniej się nie zgadzasz?

  4. Nie zgadzam się z tym, że to elektorat PiSu stanowi grupę głupich internautów. Sądzę, że gdyby akurat rządził np. SLD to sytuacja mogłaby być podobna, istnieje też spora możliwość, że to ludzie lewicy piszą takie rzeczy żeby wprowadzić zamęt (tylko wolne przypuszczenie, pewnie nieprawda).
    Ale może nie będziemy się na ten temat rozwodzić w tym miejscu, to post o trochę innej tematyce, polityki w to nie mieszajmy.

Skomentuj

